Tuesday, January 26, 2010

Terima Kasih Yayasan Pendidikan Titiwangsa ("YPT")






















Bagi Pihak PIBG dan SKC, kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada Y. Bhg Dato Haji Astaman Bin Abdul Aziz atas kesudian beliau untuk hadir ke SKC bagi menyampaikan Amanat YPT 2010. Beliau berasa amat bangga diatas pencapaian SKC setakat ini dan mahu melihat SKC terus cemerlang dari tahun kesetahun. Untuk UPSR tahun 2009, SKC telah menjadi sekolah rendah terbaik dalam senarai YPT dan dapat mengalahkan SK Desa Pandan.


Dalam Amanat beliau, Y Bhg Datuk menekankan betapa pentingnya MASA dalam menentukan kejayaan seseorang. Beliau mengalakkan supaya pelajar Tahun 5 dan 6 banyakkan membaca dan jangan membuang masa dengan perkara2 yang tidak berfaedah. Untuk berjaya dengan cemerlang, semua pelajar harus bermuala dari sekarang. Beliau juga menasihatkan pelajar2 supaya jauhkan diri dari rokok dan dadah.


SKC amat bersyukur kerana senantiasa mendapat sokongan yang kuat dari Yayasan Pendidikan Titiwangsa sehingga kehari ini. Semoga kebaikan YPT akan dibalas dengan kemurahan rezeki dan kebaikan oleh Allah s.w.t.


Terima Kasih YPT.

No comments: