Monday, January 11, 2010

HARI ANUGERAH CEMERLANG 2009

Buat julung kalinya Hari Anugerah Cemerlang telah diadakan dengan penuh gilang gemilang pada tanggal 21hb November 2009 di Dewan SKC bagi meraikan pelajar-pelajar yang telah berjaya dalam berbagai bidang termasuk akademik, sukan, moral dan ko-kurikulum. Yang paling bersejarah ialah meraikan kejayaan SKC setelah 37 pelajar UPSR 2009 memperolehi 5A berbanding tahun sebelumnya hanya 16 pelajar.

Jutaan terima kasih diucapkan kepada Yayasan Pelajaran Titiwangsa ("YPT") yang diwakili oleh En Emir, Pengarah Urusan YPT diatas kesudian beliau untuk merasmikan Majlis Anugerah Cemerlang 2009 dan terima kasih yang tak terhingga diatas sumbangan Pengerusi YPT, Dato Haji Astaman, sebanyak RM2,000 kepada SKC. Beliau sangat berasa bangga dengan kemajuan SKC dari tahun ke setahun lebih-lebih lagi apabila SKC telah dipilih sebagai SEKOLAH HARAPAN untuk ZON PUDU setelah meraih 37 pelajar 5A. SKC merupakan sekolah angkat YPT dan senantiasa mendapat sokongan dalam bentuk kewangan dan juga moral.

Tidak lupa juga jutaan terima kasih kepada semua ibubapa, guru-guru dan warga SKC keseluruhannya yang telah memberi sokongan dan kerjasama yang begitu padu untuk menaikkan mertabat dan kecemerlangan SKC supaya dapat berdiri sama tinggi dengan sekolah-sekolah cemerlang yang lain di Wilayah Persekutuan.

Bersam-sama ini dimuat turun gambar-gambar yang diambil semasa Hari Anugerah Cemerlang 2009 untuk tatapan kita semua.




















































No comments: